Ми прагнемо вирішити ваші проблеми швидко і професійно. Рішення багатьох проблем, пов'язаних з продуктами, ви знайдете на нашій веб-сторінці підтримки або звернувшись до служби технічної підтримки Jabra.

Якщо ми не зможемо вирішити ваше запитання, і ваш продукт знаходиться на гарантії відповідно до наших умов (див. нижче), просимо виконати застосовні до вашого регіону інструкції або звернутися в місцеву службу технічної підтримки Jabra за роз'ясненнями щодо повернення вашого продукту. Щоб заявити претензії по гарантії, ви повинні пред'явити чек або інший доказ покупки.

Щоб ознайомитися з умовами гарантії, просимо вибрати з перерахованого нижче:

ТОВ "РОБИМ ГУД" robimgood.com.ua 3

Гарантійне обслуговування мобільних пристроїв

13150, м. Київ, вул. В.Васильківська, 72а (ТЦ "Олімпійський")

(044) 383-97-57

(050) 423-87-57

(068) 383-87-57

(073) 383-87-57

Сервісний центр "HPS"
hps.com.ua 4

Гарантійне обслуговування професійних пристроїв

вул. Богдана Гаврилишина, 7 (Ванди Василевської), офіс 517

(093) 968-66-96

(096) 613-61-31