Ми прагнемо вирішити ваші проблеми швидко і професійно. Рішення багатьох проблем, пов'язаних з продуктами, ви знайдете на нашій веб-сторінці підтримки або звернувшись до служби технічної підтримки Jabra.

Якщо ми не зможемо вирішити ваше запитання, і ваш продукт знаходиться на гарантії відповідно до наших умов (див. нижче), просимо виконати застосовні до вашого регіону інструкції або звернутися в місцеву службу технічної підтримки Jabra за роз'ясненнями щодо повернення вашого продукту. Щоб заявити претензії по гарантії, ви повинні пред'явити чек або інший доказ покупки.

Щоб ознайомитися з умовами гарантії, просимо вибрати з перерахованого нижче:

0 800 502-405 3

Гарантійне обслуговування мобільних пристроїв

Сервісний центр "Skeleton" skeleton.ua 4

Гарантійне обслуговування професійних пристроїв