Асортимент професійних гарнітур для контакт-центрів Jabra працює в повній гармонії з операторами та телекомунікаційними платформами. Таким чином, агенти контакт-центру можуть зосередитися на допомозі клієнтам, незалежно від того, працюють вони в контакт-центрі чи на дивані. Це робить щасливими клієнтів і операторів, а контакт-центр, відповідно, суперефективним.
У нас є все, що Вам потрібно.
Асортимент наших гарнітур величезний, тому кожен знайде щось для себе. Незалежно від того, керуєте Ви сучасним контакт-центром чи обладнуєте домашніх агентів, кожна із гарнітур є міцною і зручною та з винятковою якістю зв’язку.
Якість звуку, на яку заслуговують найкращі оператори.
У Вас можуть бути найкращі оператори у світі, але без чудового звуку весь цей талант буде витрачено. Завдяки потужним мікрофонам і динамікам чіткість бесіди — це суперсила Ваших операторів, хоча і не така вже таємна.
Не переймайтесь показниками
Зробіть глибокий вдих і розслабтеся – гарнітури для контакт-центру Jabra можуть допомогти покращити середній час обробки виклику, задоволеність операторів та оцінку клієнтів. Хто б міг подумати, що одна маленька гарнітура може мати таку силу?
Професійні послуги від Jabra допомагають створювати контакт-центри будь-де, надаючи допомогу до, під час і після розгортання аудіо- та відео обладнання.
ГІБРИДНА РОБОТА
Щасливий, тому що гібридний
Якщо Ваші оператори працюють у різних місцях, то у нас є технологія, яка допоможе зробити такий підхід до роботи вдалим. Завдяки правильному поєднанню програмного та апаратного забезпечення оператори зможуть створити робочий простір для себе у будь-якому місці, а керівники впевнено контролювати та навчати їх.
В єдності зі всесвітом (телефонів і платформ)
Наші гарнітури готові до роботи з понад 10 000 традиційних настільних телефонів. Вони також сумісні з більшістю програмних веб-клієнтів і платформами контакт-центрів, включаючи Cisco, Avaya та Genesys Cloud. На якому б етапі цифрової трансформації Ви не були, ми підтримаємо Вас саму на ньому.
Дізнайтесь, які з гарнітур працюють із Вашими телефонами чи платформами, у нашому посібнику із сумісності.
Послухайте, як наші мікрофони із шумопоглинанням видаляють шум навіть з найгаласливіших контакт-центрів (і порівняйте, як вони відрізняються від інших продуктів на ринку).
Jabra Engage 50 - Демонстрація мікрофона з шумопоглинанням (Контакт-центр)
Jabra / Plantronics / Sennheiser - Порівняння мікрофона з шумопоглинанням!
проведено Call One, Inc.
Вибір за Вами
Engage 75 Stereo / Mono
Створена як найпотужніша професійна бездротова гарнітура у світі.
поєднання Jabra Engage 50 і Twilio Flex дозволяє нам подолати шум і перешкоди, а також забезпечувати дзвінки з чудовим звучанням, допомагаючи вивести обслуговування клієнтів на новий рівень, сьогодні та в майбутньому.
Еліс Грін ,
Власник продукту, Moneypenny
Необхідно мати надійну гарнітуру, зручну для наших співробітників, економічно вигідну для Sitel і високоякісну, щоб відповідати очікуванням наших клієнтів.
Ми знайшли все це завдяки нашому партнерству з Jabra... Я не дозволяю нічого іншого розміщувати в нашому кол-центрі.
Елен Госетт, Керівник відділу глобальних закупівель і фінансовий директор, Sitel
Наш офіс працює у відкритому стилі, де в робочому просторі немає жодних стін чи звукових бар’єрів.
Коли справа доходить до зустрічей, більшість із нас максимізують дзвінки у Skype для бізнесу, щоб полегшити свої потреби,
або потреби агентів кол-центру служби підтримки учасників у регіоні, гарнітури Jabra - це правильний продукт, який відповідає нашим потребам.
Раджан Балагуру, Директор IT Field Services, Asia Pacific, Marriott
Я можу підтвердити, що гарнітури стали найважливішим інструментом нашого кол-центру.
Насправді завдяки Jabra ми постійно чуємо похвалу від наших клієнтів щодо якості зв’язку.
Jabra BIZ 1500 — це недорога професійна дротова гарнітура початкового рівня, створена для бюджетних контакт-центрів. Завдяки технології шумопоглинання фоновий шум зменшується, забезпечуючи більш професійну взаємодію з клієнтом під час кожного дзвінка.
Отримайте найкраще рішення для своєї організації та конкретного випадку використання. Наші експерти можуть порадити щодо продуктів, сумісності та розгортання UC.
Подайте заявку на безкоштовне тестування
Ми пропонуємо безкоштовне тестування для компаній, які замінюють свої поточні пристрої або мають новий проект.
Негайна допомога в продажу
Live chat | 1-800-826-4656 | 8:00 AM - 5:00 PM (EST)
Потрібна технічна підтримка?
Щоб отримати відповіді на запитання щодо підтримки продукту та гарантії, відвідайте наші сторінки підтримки, де можна знайти посібники користувача, відповіді на поширені запитання, відео, корисну інформацію тощо.